تيپ تاپ وب
گل شکر پاره پادشاه ملی گل در آفریقای جنوبی

تور آفریقای جنوبی

Protea cynaroides ، گل شکرپاره ، یک گیاه گلدار است . این نوع گل به طور گسترده ای در مناطق جنوب غربی و جنوبی آفریقای جنوبی در منطقه فینبوس وجود دارد و این بزرگترین گل در این منطقه می باشد.

Protea cynaroides پادشاه ملی گل آفریقای جنوبی است . این همچنین گل سرسبد پروژه Protea Atlas است که توسط مؤسسه گیاه شناسی ملی آفریقای جنوبی اداره می شود.

گل شکرپاره دارای چندین فرم رنگی است و باغداران 81 گونه از این گل را شناسایی کرده اند که بعضی از آنها به طور طبیعی در محدوده طبیعی کاشته شده اند.

Protea cynaroides در آتشفشان هم زنده خواهد ماند و توسط ساقه زیرزمینی ضخیمش که شامل بسیاری از جوانه های خفته است؛ باعث رشد جدید پس از آتش خواهد شد.


مطالب پیشنهادی:با رستوران های منحصر بفرد کیپ تاون آفریقای جنوبی آشنا شوید-بخش اول


Protea cynaroides درختچه‌ای است همیشه‌سبز و پرپشت که بومی آفربقای جنوبی است.

این خانواده شامل حدود 80 جنس با حدود 1600 گونه است . که عمدتا در سراسر نیمکره جنوبی، از جنوب آفریقا ، در سراسر استرالیا به جنوب امریکا پخش می شود ، گرچه برخی از گونه ها ی آن نیز در آفریقای جنوبی، هند ، جنوب آسیا و اقیانوسیه یافت می شوند .

cynaroidesیک درختچه با ساقه های ضخیم و بزرگ سبز تیره و برگ های براق است بیشتر این گیاهان یک متر ارتفاع دارند، اما ممکن است با توجه به محل و زیستگاه متفاوتشان از 0.35 متر تا 2 متر ارتفاع متفاوت باشند.

گیاهان بزرگ در یک فصل شش تا ده گل به بار می آورند. هرچند برخی از گیاهان استثنایی می توانند تا یکصد گل در یک گیاه تولید کنند. رنگ گل ها اغلب سفید خامه ای ، قرمز و زرد است.cynaroidesدر یک محیط خشن با تابستان های گرم و خشک و زمستان های سرد و مرطوب رشد می کنند.


مطالب پیشنهادی: تورهای نوروز 97


(0) نظر
برچسب ها :
X